wtorek, 16 lutego 2016

Rybomania 2016.

W niedzielę 14 lutego wybrałem się z kolegą z ekipy Frodo - Piotrem na targi do Poznania.
Głównym tematem było - pojechać i zobaczyć czy film, który wysłałem na IV Festiwal Filmów Wędkarskich spodobał się jury i czy znajdziemy się w pierwszej 5.
Niestety, tym razem się nie udało.
Trochę czułem się zawiedziony tym faktem, ale oczywiście nie poddaje się i w przyszłym roku wyślę inną wędkarsko - filmową opowieść.
A może wszystko było już ustawione ???
Żartuję  ;)
Lista zwycięzców poniżej :
http://rybomania.com.pl/pl//news/fishing_dream/
Narazie póki co widziałem jeden filmik, który zajął 2 miejsce.
Pełna profeska :) Chłopaki dają radę :-)
Kolejnym tematem było przyjrzenie się łódką wędkarskim, wystawionym na targach Boatex na sąsiedniej hali.
Muszę stwierdzić, że wybór był spory.
Producenci dopisali.
Łódź, która wpadła mi w oko, to RiverFox 390.
Jest to całkiem zgrabna łódka, która ma płaskie dno i co ważne zaprojektowana jest przez wędkarza.
Wszystkie elementy są tam dopracowane i nie znajdują się przypadkowo.
Nie wiem tylko czy łódź ta, nie ma jednak zbyt niskiej burty.
Jest to dla mnie temat do rozważań.



Poniżej mój filmik zrealizowany na potrzeby konkursu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz